Alla inlägg den 25 mars 2013

Av beccalundgren - 25 mars 2013 19:57

Timmy har blivit opererad idag. Två tänder uttdragna och en kvar. Operationen gick bra men han är trött och medtagen. Tycker så synd om honom, plutten.


Jag borde egentligen jobba, har en kurs som drar igång i veckan, så även om jag bara har en tredagars vecka så är det långa tre dagar. Och dessutom har jag en ond hals *mutter*. Och jag känner mig fattig. 10587 kr för att dra ut två tänder, tur att Timmy är försäkrad! Men funderar på att  byta från Agria, är ju rätt jobbigt med deras rörliga. Erfarenheter av andra bolag?


Så just nu har jag ett öga på Timmy, ont i halsen, kollar delvis på "maneater manhunt" och ska ta en kopp te och försöka göra klart kursupplägget.


Och om det inte vore nog så behöver avgasröret på min bil bytas och det verkar läcka olja. Yay. Känner att det dröjer ett tag till innan jag kan införskaffa nya skor till jobbet. Yay...


Nu börjar iaf jag och Dax komma i form i vallningen, mer frekvent träning och det känns bättre och bättre! Tänker nog lägga lydnaden åt sidan ett tag och priotera vallningen först och sen agilityn. Annars fystränar vi, försöker komma igång med löpningen, mer träning på gymbollen för Dax och det händer saker! Så nu har jag gnällt av mig - hoppas att min onda hals går över snart och att allt går väl med hundarna.

Ovido - Quiz & Flashcards