Alla inlägg under maj 2012

Av beccalundgren - 31 maj 2012 15:08

Jag älskar verkligen stand up, speciellt Özz Nujen, Shan Acti, Johan Glans och Magnus Betnér. Så jäkla bra och jag garvar lika mycket varje gång! 


Magnus Betnér om folkhälsa:






Johan Glans försöker ta sitt liv (bästa scenen är 5.33): 



Jag kan verkligen titta hur många gånger som helst på sånt här!

Av beccalundgren - 31 maj 2012 00:05

Tänkte mest skriva ett inlägg för att visa att jag (över)lever. Har flyttat hit från devote.se av lite olika anledningar och tror jag kommer trivas bättre här än på devote. Däremot ligger fortfarande mitt bloggande på is tills jag känner att jag har fått ordning på mitt liv och gör mer än att bara överleva en dag i taget. När jag kan titta mig i spegeln och känna igen den personen som står där, då börjar jag nog blogga mer ordentligt igen. Å andra sidan är det inte omöjligt att det kanske dyker upp ett och annat inlägg ändå om något speciellt skulle hända.


 


Just nu känner jag mig nämligen mest som en parantes. Den kanske innehåller något intressant men mest av allt stör den bara flytet för det viktigta runt omkring...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards