Alla inlägg den 26 november 2012

Av beccalundgren - 26 november 2012 22:57

Sitter och torterar mig själv. Letar och kollar på en mängd olika kurser jag skulle vilja gå. Canis klickertränarutbildning är väl den främsta, men även Elitsatsning (lydnad) och en massa andra.


Varför har jag inte obegränsat med pengar?  


Jag har en väldigt läcker Dax iaf, det räcker rätt långt det med  



Foto: Camilla Jacobsson 

Av beccalundgren - 26 november 2012 11:30

Utan att säga för mycket, så känns det som vinden har vänt. Jag känner mig inte alltid nere och deppig längre, jag känner mig inte längre totalt misslyckad. Det går faktiskt bra nu  


Just nu tar jag det lugnt, jobbar 2-3 ggr i veckan. För efter nyår smäller det. Fast anställning, heltid på JR Hundcenter och utöver det kommer jag även hålla i kurser på JR. I vår ska jag hålla fem kurser. Dax kommer få hänga med till jobbet och allt verkar lösa sig. Så då kommer jag nog kanske även att kunna kika på lägenhet framåt våren, sommaren!


Jag har en fantastisk unghund som jag tror enormt mycket på och det ska bli sjukt kul att uppleva 2013 med honom, så mycket roligt vi ska ha!


Jag har underbara vänner som alltid ställer upp och finns där och gör en på bra humör.


Det går bra nu  



Ovido - Quiz & Flashcards