Alla inlägg den 8 november 2012

Av beccalundgren - 8 november 2012 18:53

Har ju Daxons kullsyster här, visst är dom lika!


 Dax till höger och Team till vänster 


I övrigt har det varit skitväder och jag är sjuk, så inga större aktiviteter här. Var till sjukhuset idag, för eksemet. Fick Kaliumpermanganat och antibiotikakur. Känner mig inte jätteexalterad att käka antibiotika i 10 dagar men får väl ta det onda med det goda liksom.


Att bada i kaliumpermanganatet såg jag däremot lite framemot. Najs att ligga och relaxa i ett bad i 20 min,hur ofta gör man det liksom?    Min första känsla när jag klev i var typ "iiiaaaoooaaaaaa", kändes enormt avslappnade! en minut senare var jag utttråkad och ville gå upp. Typiskt mig. En inte så trevlig bieffekt av att bada i det där är att huden färgas (och även kläder och naglar) och man byter nation för några dagar. Jippi. Man blir liksom inte direkt jämt brun/lila (som sedan övergår i gult så man ser misshandlad ut). Men det stillar klådan, torkar ut såren och renar så jag får väl stå ut helt enkelt, ska ju bada i det där en gång i veckan ett tag framöver.


  Visst ser det coolt ut   (bara för att denna smajlisen ser så mobbad ut)

Ovido - Quiz & Flashcards