Alla inlägg den 7 april 2014

Av beccalundgren - 7 april 2014 15:50

Jag vill träna hund. Nu. Men de är tråkiga och sover och jag är sjuk. Fast på bättringsvägen. Har inte varit såhär dålig på länge. Det slog till i torsdagskväll sen har jag varit totalt däckad hela helgen och först igår eftermiddag och idag känner jag mig piggare. Men då börjar såklart ryggfan att krångla.  


Och jag är enormt tränahundsugen. Jag vill träna RC och lydnadsgrunder med Exe och agility och lydnad med Dax. Och valla.


Som tur är så är det agilitykurs hos Klickerklok imorrnkväll (ber till gudarna att jag kan vara med) och på onsdag nästa vecka blir det vallhundskurs för Snexy för Lena Karlsson (YAY!) och på kvällen agilitykurs för Dax på Kumla BK (YAY!)


Vi har ju börjat gå RC-online kurs för Klickerklok också, jag och Exe. Och det är faktiskt skitkul, jag trodde inte att jag skulle få ut så mycket som jag får av online-kursen.


Men nu vill jag bli frisk. Och träna massa hund. Och jag är valpsugen.

Ovido - Quiz & Flashcards