Alla inlägg den 2 juli 2013

Av beccalundgren - 2 juli 2013 14:56

4 veckor semester nu, så jäkla n   ajs! Men typiskt jag börjar jag med att få semester ångest och allt jag vill/brukar göra (västkusten, sluka 110 böcker, träna hund, bada/sola och bli riktigt jäkla brun, ta en massa fika på stan och mysiga grillkvällar och träna massa hund) Å andra sidan är det här min första riktiga sommarsemester på 4-5 år, aja ångesten börjar gå över ;) Västkusten är inplanerad och letar bra böcker och ligger i solen så ofta jag kan   


Exet blir bara galnare och galnare. Igår var vi iväg och tog 12-veckorssprutan, han märkte den inte ens. Han har kommit igång mycket fint med leken och avbryter inte när jag lockar med godis. En riktigt rolig hund att träna!


Dax och jag har tagit det rätt lugnt, men ska ta tag i agilityn och vallningen till helgen. Innan dess prioterar vi lydnaden :)




Ovido - Quiz & Flashcards