Alla inlägg den 31 juli 2012

Av beccalundgren - 31 juli 2012 23:08

bestämde mig verkligen för att gå ner 5-6 kg. Startvikten för ca...2-3 veckor sen(?) var 65 kg. Jag började tänka på vad jag åt och mängd. Jag började springa (eller snarare jogga) varannan dag och tog långpromenad per dag på minst 1 h utöver de vanliga promenaderna (30-40 min/ promenad). Nu när jag vägde mig imorse står vågen på fasansfulla 68 kg?! WTF liksom  


Äter inte särskillt mycket kolhydrater längre (och tänker verkligen inte sluta helt med dom), dragit ner på choklad som är min stora last. Har dock börjat äta mer frukt än innan men det är liksom inte överdrivet. Kanske är det mattiderna som förstör - äter ju ingen lunch på vardagar. Äter en rejäl frukost istället med yougurt, flingor och torkade bär, ev någon frukt i och en macka. Sen blir det en frukt i bilen på jobbet runt 12-14 och sen när jag kommer hem vid 16-17 gör jag middag.


Förstår verkligen inte var jag felar. Tycker många runt mig äter mycket mer än mig och rör sig  mindre men där händer det då inget, men en annan räcker det att man tittar på en pizza så går man upp 10 kg. Jag tänker då inte sluta med allt, man måste ju få leva lite också liksom.


Ska fixa ett gymkort med syrran så ska vi se, förhoppningsvis är kanske bara min kropp lite trögstartad...  


Saknar mina lurviga pälsklingar...  

Jag
Ovido - Quiz & Flashcards