Alla inlägg den 18 september 2012

Av beccalundgren - 18 september 2012 22:05

Så himla dåligt uppdaterat. Har varken orkat eller hunnit. Just nu går liksom dagarna i ett samtidigt som jag dras med förkylningen från helvetet typ. En sån där seg, långdragen och envis förkylning som man aldrig blir av med. Man är inte tillräckligt sjuk för att bara ligga i soffan men tillräckligt för att inte kunna sova ordentligen om nätterna (har kännt mig överkörd av ett tåg de senaste mornarna). Dock är jag ute ur nys och ont i kroppen perioden och är nu inne i slem- och jaghartaggtrådihalsenperioden. Jättemysigt, verkligen.   


Jag ska uppdatera framåt helgen. Vi har ju gjort en massa kul hundarna och jag. Nu blir det en rastningsrunda med boysen och sen stupa i säng för att sedan börja jobba klockan 7 imorrn igen (och på torsdag igen). Aldrig blir man riktigt nöjd. Livets liv helt enkelt.


over and out  

Ovido - Quiz & Flashcards